Obiectivul nostru este simplu:
Să furnizăm servicii de curățenie de înaltă calitate și soluții profesionale pentru toți clienții noștri, la timp și în limita bugetului.
Avantajele aduse de o colaborare cu noi:
- Productivitatea crescută a muncii prin folosirea unui personal bine instruit și a celor mai performante utilaje, mașini, ustensile, produse chimice de uz professional și a celor mai moderne tehnologii și metode de curățenie.
- Nu mai trebuie să suportați cheltuielile cu angajarea forței de muncă și costurile suplimentare datorate acesteia (asigurări medicale și sociale, plata concediilor de odihnă și a concediilor medicale, prime, etc).
- Economie de timp și energie: coordonarea personalului de întreținere și aprovizionarea cu produse și ustensile de curățat, nu vor mai fi o grijă pentru dumneavoastră sau angajații firmei dumneavoastră.
- Prin maniera flexibilă de a înțelege nevoile clienților, dotare de ultima oră, pregătire permanentă a personalului, promptitudine și discreție, îmbunătățim permanent calitatea serviciilor oferite.
Ați investit miliarde în sedii, hoteluri, centre comerciale sau alte clădiri. Alte miliarde în dotari de ultima oră. Acestea reprezintă o parte importantă a capitalului afacerii dumneavoastră. Întreținerea și îngrijirea lor este la fel de importantă, de aceea, trebuie să aveți un partener gata oricând să vă ajute și să răspundă promt nevoilor dvs. !
Viziunea Noastra:
Sa oferim o gama completa de servicii cum ar fi: curatenie post constructor, curatenie de intretinere, desinsectie deratizare, ignifugare, amenajare si intretinere spatii verzi si deszapezire, astfel incat clientul nostru sa economiseasca timp și energie si sa colaboreze cu un singur furnizor care ii poate oferi serviciile care acopera toate nevoile sale pentru intretinerea unei cladiri.
Misiunea Noastra:
Sa oferim clientilor nostri cele mai bune servicii, productivitatea crescută a muncii prin folosirea unui personal bine instruit, economie de timp și energie, toate in limita bugetului.
187
Apartamente si vile
28
Cladiri de birouri
75000
mp Pardoseala si mocheta
180000
mp Spatii vitrate
Fondatorul Art Pro Clean
Narcis Popa
CEO
Narcis Popa
CEO
A activat in acest domeniu inca din anul 2009, cautand o permanenta dezvoltare a companiei și actualizarea dotarilor si resurselor acesteia, in vederea obtinerii unor rezultate performante. El crede ca un bun manager trebuie să aibă o viziune clară asupra viitorului businessului şi să aibă capacitatea de a mobiliza şi exploata resursele echipei pentru realizarea obiectivelor asumate, dar şi să ţină la reputaţia sa, la companie şi să fie bine informat.
Activele și dotările companiei
Compania detine la acest moment utilaje pofesionale in valoare de 100.000 EUR care asigura desfasurarea activitatilor de curatenie in conditii optime si cu rezultate profesionale. De asemenea avand in vedere continua dezvoltare a retelei la nivel national, detinem 5 autoturisme necesare pentru deplasarea si organizarea optima a echipelor mobile in toata tara precum si a supervizorilor zonali, care vor asigura buna functionare precum si controlul angajatilor nostri din fiecare unitate.
Pentru o ofertă personalizată, care să se plieze pe necesitățile și cerințele dumneavostră, vă rugăm sa ne contactați.